Tämä oli ihan pakko kopsata Vikeltä !

Moikka kaikille! Olen Pauliina Pekkala Espoosta. Olen 33-vuotias maatilan emäntä ja harrastan lintubongausta,metsissä samoilua, kissoja, ratsastusta.Lapsia minulla ei ole. Hiukseni ovat vaaleanpunaiset (:O).Minulla on siniset silmät. Kuuntelen  mieluiten räppiä. Minua kuvaa parhaiten adjektiivi "kokonaisvaltainen".

Ja tähän siis päästiin, kun otettiin
- nimeksi 2. nimi ja lähimmän naapurin sukunimi
- asuinpaikaksi kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla
- iäksi oma ikä plus lohjenneiden sormenkynsien lukumäärä
- ammatiksi äidin ammatti tai miehillä isän ammatti
- harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää
- lasten lukumääräksi se, montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät
- hiustenväriksi tämän hetkinen paidanväri
- silmienväriksi tämän hetkinen housujen väri
- musiikkimauksi genre, jota et siedä)
- lempiartistiksi tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi ja
- itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi laitetaan se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun googlaat 2. nimesi ja "adjektiivi"

Tämä ei nyt liity kyllä aiheeseen, mutta en voi ymmärtää tätä:

 seisot esim. citymarketin kassalla, tyyppi on vetäny kaikki ostoksesi läpi, ja kysyy:- saako olla muuta??!

 En voi käsittää mitä ne ajattelee, kun sanoo ton! Ymmärtäsin jos olis kyse jostain kyläkaupasta, jossa  tavarat on sielä myyjän selän takana, että se voi sieltä antaa jos jotain vielä haluut...

Tekis mieli joskus kokeilla ja sanoo: - no, mitäs sulla olis tarjolla? voisin ottaa vaikka 6 perunaa vielä.

Ei taitais lähtee hakeen... että tämmöstä tänään.